fredag 6 november 2009

Hej sötnosar!

hade prov idag i biologi, det gick jättedåligt! kunde typ ingeting! inte bra! fick tillbaka mitt so prov, och det gick bättre ;)

kanske ska till emelie sen. men jag vet inte, har inte ätit än. och kan säga att jag är jättehungrig. sen skulle hon sova tidigt ikväll för hon ska bort imorgon. så vet inte om det är någon idé.. men fårse när jag ätit och så.

nu händer nog inget speciellt, ska fortsätta sitta lite vid datorn, och läsa lite andra bloggar. det är vad jag brukar göra när jag inte har något annat att göra, haha. sen har jag ett nytt nummer av "sofis mode" också, som jag inte har hunnit läsa pga allt plugg. så jag har väl att göra nu även om jag inte åker till emelie. aja, vi får se helt enkelt.

hörs ikväll! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar